25. oktober 2020

Craft-alnica Izziv #272: Europa Donna

V oktobru izdelujemo voščilnice za dobri namen saj je mesec Oktober svetovni mesec boja proti raku dojk. 

Vse voščilnice, ki jih prijavimo na Izziv #272: Europa Donna bodo podarjene združenju Europa Donna Slovenija. Ostalo še mi je nekaj izrezov v roza barvi in odločila sem se, da še naredim kakšno voščilnico za ta dober namen.

Za izrez roza osnove sem uporabila Okrašene pravokotnike od Najlepši par, za bele pa Pravokotnike s šivi. Da bi imele voščilnice malo zimsko prazničnega pridiha sem bele izreze embosirala z embosirno srajčko z snežinkami od Darice.

Za izrez napisa sem uporabila Veliko praznično voščilo iz zadnje kolekcije Najlepši par. 

En izrez napisa se mi je ponesrečil, tako da sem na voščilnici uporabila le zgodnji del voščila. Dodala sem še Srčne snežinke in voščilnica je bila končana. 

Svoj izdelek prijavljam na/v:

 

Do prihodnjič :)

4 komentarji:

  1. Lepo je ustvarjati v dober namen. Kako je človek ustvarjalen ko dela za takšno stvar. Glede na število izdelanih, si prava dobrotnica. Tista prva izreza je pa res učinkovita, je že v moji košarici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so...tako zelo elegantne in nežne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si ustvarjala, tako nežne so! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit trojček. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši