24. oktober 2020

MŠPU - Embosirna srajčka in dober namen

Pri prvi učni uri Male šole prazničnega ustvarjanja, nam je Tina pokazala, kako je naredila sama embosirno srajčko.

Zanimiva domača naloga. Ker pa malo zamujam z domačimi nalogami sem le-to naredila malce drugače, a z dobrim namenom.

Za izdelavo motiva sem večkrat izrezala pentljo (iz seta Pentlji, ki ju je Tina oblikovala za Rayher) iz belega papirja. Nato sem po dva izreza zalepila skupaj in z temi penljami sestavila vzorec, katerega sem nato embosirala na belo osnovo izrezano s Okrašenimi pravokotniki. 

Rezultat je bil navdušujoč :) . Nato sem še iz pastelno roza bleščečega papirja izrezala še enkrat pentljo in napise od Najlepši par Mislim nate in Velik objem. Bele snove z napisom in pentljo sem nato prilepila še na roza podlago izrezano z okrašenimi pravokotniki.

 

Mesec Oktober je znan tudi kot Rožnati oktober in je svetovni mesec Boja proti raku dojk. 

Voščilnice, ki so nastale, bodo podarjene za dober namen združenju Europa Donna Slovenija.

 

Svoj izdelek prijavljam na/v:

 Do prihodnjič :)

 

7 komentarjev:

  1. Ta voščilnica ima pa tako lepo sporočilo, ponuja en nežen rožnati objem, ki bi vsakomur prijal. jaz si kar predstavljam, da je namenjen meni in tvoj namen je dosežen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aja, še to te moram pohvaliti, kako si lepo skombinirala izzive.

      Izbriši
  2. Jeeej, kako lepo si se tole spomnila. Čisto vrhunska je!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Embosiranje ti je zelo lepo uspelo. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo lepa voščilnica. Hvala za tvoj prispevek v dobrodelni Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo si se poigrala s pentljo in všeč mi je, kako si eno izrezano nato postavila na embosirano.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilo si dodala na čestitke :-)) Zelo sta lepi!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši