29. oktober 2020

Steampunk kitty

V mesecu septembru je za izziv Magical toy shop nastala ta preobrazba starega, zaprašenega dekorativnega izdelka  v obliki muce.
                                                                                                    

Za podstavek sem uporabila MDF okrasek od Scrapiniec in na katerega sem prilepila izrez ure iz tanjšega kartona. Izrez je narejen s Bigz šablono od Tim Holtz-a Timekeeper.

Za preobrazbo sem uporabila nekaj kovinski ležajev in krilca iz kalupa od Finnabair, ki sem jih zalepila na izdelek z Heavy body gel-om. Dodala sem še nekaj Art stones v srednji in mini obliki, in še nekaj kovinskih dodatkov v obliki ribjih kosti in ribic.

 

Nato sem vse pobarvala z črnim gessom.

Nato sem vse pobarvala z Finnabair Metallique voski  Bronze age, Old silver in Aged brass.




Do naslednjič :)

1 komentar:

  1. NOOOOROO. Dobra ideja za preobrazbo navlake, ki je ne moremo zavreči, ker smo nanjo čustveno navezane. Uporabila pa si tudi noro barvno kombinacijo. Všeč mi je tudi tvoj foto studio. Bodi ustvarjlna še naprej.

    OdgovoriIzbriši