26. oktober 2020

MŠPU - En motiv - dve voščilnici - dva namena

Domača naloga tretje učne ure Male šole prazničnega ustvarjanja se glasi, da izdelamo dve voščilnici z istim motivom za dva različna namena.

Izdelala sem voščilnico za prihajajoče božične praznike in za rojstni dan. Na obeh sem uporabila rezalno šablono Odprti tag kot izbrani motiv. 

Odprti tag ima zelo ozek rob zato sem ga za vsako voščilnico izrezala 10 krat v rjavi in v beli barvi. Skupaj sem zalepila enkrat 6 izrezov in enkrat 3 izreze. Tako sem dobila  solidno višino za tresočko. 

Za lažje sestavljanje tresočke sem najprej z močnim lepilom nalepila preostali izrez na plastično folijo. Nato sem folijo lepo obrezala z nožkom in na zadnjo stran folije zalepila še 3 skupaj zalepljene izreze. Zgornji del tresočke - pokrovček je bil tako delno pripravljen.


Božična voščilnica 

Za božično voščilnico sem izbrala kraft papir. Ozadje tresočke je Tag z dodatki v beli barvi, ki sem ga pobarvala z Distress Ink Tumbled glass in Blueprint sketch. Hiška je izrezana s šablono Craftemotions, katero sem malo osenčila z Vintage photo blazinico. Na ozadje izreza hiške sem še prilepila papir pobarvan z Squeezed lemonade blazinico. Za napis  >srečne< sem uporabila male črke iz napisa srečno, ki so ostale pri izrezu Velikega prazničnega voščila, ter snežinke iz Velikega prazničnega okraska.

Na izdelano ozadje sem nato nalepila 6 skupaj zlepljenih izrezov odprtega taga, ki sem jih pripravila. Dodala sem bleščice in zalepila še zgodnji del tresočke - pokrovček, kateremu sem dodala še izrez zastavice z napisom >praznike< katerega sem podložila z belim papirjem. Celotno tresočko - tag sem po robovih posenčila z Vintage photo.

 
Izreze zelenja sem pobarvala z Distress Ink Mowed lawn. Le-te sem nalepila pod tresočko in nekaj na okvir tresočke, ter dodala še rdečo pentljo.

 

Rojstnodnevna voščilnica 

Izdelava te, je malo preprostejša. Osnova - ozadje voščilnice je izrez vzorčnega papirja. Prav tako ozadje tresočke, kjer sem iz istega papirja izrezala motiv z baloni. 

 

Postopek izdelave tresočke je enak kot pri božični voščilnici. Celotno tresočko sem na koncu čisto na rahlo osenčila z blazinico Wilted violet. Dodala sem še napis Velik objem na zastavico odprtega taga in veliko pentljo.

Čeprav je bila prvotna ideja za izdelavo čisto drugačna - nekoliko lažja in preprostejša, sem zadovoljna z rezultatom. Višina tresočk res poudari izbrani osrednji motiv. Čas izdelave je vzel več časa in je zaradi tega tudi opis izdelave malo daljši.

In še ena skupinska :) 

Pri izdelavi sem uporabila še šablone Najlepši par: Tag z dodatki, Pravokotnike s šivi, Mislim nate, Božično zelenje 2, Velik praznični okrasek, Veliko praznično voščilo, Vesele praznike - zastavica in Pentlji.


Svoj izdelek prijavljam na/v:

 

 Do prihodnjič :)

3 komentarji:

  1. Ma kako sta mi lepi tvoji tresočki! Čisto vrhunsko si ju sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile dve voščilnice bi jaz opisala kot skupek enih samih presežkov in kot dve zmagovalki, ki sta izbrali isto število točk- vse možne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si tag izkoristila kot osrednji motiv za dve različni priložnosti. Lepi sta.

    OdgovoriIzbriši