27. oktober 2020

MPŠU - Kreativna uporaba črk oz. besed

To je domača naloga že za  četrto učno uro Male šole prazničnega ustvarjanja. 

Če se vpišeš z zamudo se domače naloge zelo hitro naberejo, a do sedaj mi je uspelo opraviti vse.

Izdelava te voščilnice je preprosta in hitra v primerjavi z zadnjimi tresočkami  :) . Za tole tresočko sem uporabila  eno najmanjših dimenzionalnih kupol od Sizzix-a - #663559.

Osnovo voščilnice in okvir sem izrezala z Pravokotniki s šivi. Napis Srečen božič sem izrezala dva krat in oba izreza skupaj zalepila. Vse šablone so od Najlepši par. Za ozadje sem uporabila Distress Oxide blazinice Tumbled glass, Blueprint sketch in Wilted violet, ter ga malce poškropila z vodo.

V tej nalogi je željena kreativna uporaba črk oz. besed. Pri napisu božič sem črko O nadomestila z malo kupolo v katero sem skupaj z sovico dodala še nekaj snega. Obrobo za kupolo, ki predstavlja črko O pa sem izrezala iz istega papirja kot črke za skladnost napisa.

 
Uporabila sem še Borduro snežinke (Rayher) za izrez male zasnežene planote, Little owl od Cotage Cutz, Craftemotions Starry sky.

 

 Svoj izdelek prijavljam na/v:

 Do prihodnjič :)

4 komentarji:

  1. Iiii, kakšna prikupnost!!! ...črka o kot kupola...svetovno si tole naredila!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, kako si luštno naredila! Mi črka o zgleda kot da se kotali po snegu in doda malo razigranosti. Zelo posrečeno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem ti že povedala, da si pogruntala najboljšo možno varianto črke "O", pa tudi sicer mi je voščilnica zelo všeč. Tako kot znaš, estetsko, prisrčno in natančno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako super si uporabila sovo in kupolo namesto črke O. Prav zabavna in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši