30. oktober 2020

MPŠU - Darilna škatlica

Nov teden je prinesel novo - peto nalogo Male šole prazničnega ustvarjanja - izdelavo darilne škatlice.
 
Darilno škatlico sem izdelala iz belega fotokartona. 
Za izdelavo dekorativnega dela sem uporabila šablono kroga za večjo kupolo Sizzix framelits #663642, Sizzix kupolo #663649 v velikosti 2 1/2 inch-a, šablono jelenčka iz Sizzix thinlits Tim Holtz Winter wonderland #662426. Za ozadje sem uporabila Distress Oxide Tumbled glass in Blueprint sketch.
 
Uporabila sem seveda tudi šablone Najlepšega par-a in sicer Voščila in zastavica,  napis vesele praznike iz seta Dodatek - Voščila in zastavica, ter listke iz kompleta rezalnih šablon Skodelica.
 
Da sem poudarila napis Vesele praznike sem v ozadju napisa dodala z Blueprint sketch pobarvan listek.
 
 

3 komentarji:

  1. Tale škatlica je pa ena najbolj estetskih kreacij kar sem jih videla. Belina, ki jo razbije le malo modrine. Krasen odtenek modre. Objave, ki pomirja duha in pa srečnica, ki jo bo dobila v roke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa...dekoracija pa čistvo vzame dih...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si okrasila škatlico.

    OdgovoriIzbriši