13. december 2020

Hrestač - 1 dejanje - Mini voščilnica

Letos nas je Magda v prazničnem izzivu na njenem blogu ArtMBR odpeljala v svet božičnih pravljic. Izziv poteka na temo pravljic Hrestač in mišji kralj in Božične zgodbe. V svojih objavah nas popelje skozi pravljico, katero spremljajo čudovito narejene voščilnice za izbrani del zgodbe.
 
Baletna izvedba pravljice Hrestač se odvija v dveh dejanjih. In v dveh dejanjih bo tudi moja objava na to temo, da ne razkrijem vsega na enkrat :) .
 
 1. dejanje
 
Zadnje dni sem izdelala nekaj mini voščilnic in tako je nastala tudi tale z Hrestačem v glavni vlogi, kjer nas veselo pozdravlja iz zasnežene pravljične dežele.
 
Voščilnica je v velikosti 4" x 4" incha. Osnovo sem izrezala z šablono kvadrata s šivi od Najlepega para iz belega fotokartona in jo pobarvala z Distress Oxide blazinicami Tumbled glass in Blueprint sketch. Smrekica je izrezana s šablono Cottage cutz Woodland pine trees. Za dodatni efekt zmrzali in snega sem uporabila Pentart Ice crystal in Pentart Snow crystal. 
 
Lik Hrestača je iz seta štampiljk Toy Soldiers 1 od Craft Emotions. Tega sem pobarvala z alkoholnimi Graph´it markerji. Uporabila sem še Sakura pisalo v zlati barvi in clear Wink of stella. 


Drugo dejanje sledi kmalu.


Svoj izdelek prijavljam na / v:

         
 
Do prihodnjič :) lep pozdrav

1 komentar:

  1. Kako zelo lep je in še posebej ga poudari zasnežena narava. Tako lepo si ga obrezala z belim robom in pobarvala. Res lepo ozadje in meni tako zelo všečna smreka. Paše v mojo galerijo v vseh pogledih. Sedaj bom pa komaj čakala drugi del. Mojca, kapo dol za natančnost.

    OdgovoriIzbriši