25. december 2020

Mini tortice za rojstni dan

  "Friendship isn't a big thing. It's a million little things."
 Unknown
 
Projekt leta 2020: Mini tortica za tvoj rojstni dan.
 
 
Idejo za to sem dobila pred leti na Pinterestu. Več let sem se poigravala z idejo, da bi to izpeljala in letos sem jo.
 
Na začetku leta, v mesecu januarju in februarju, ko so bile prve Mini tortice odposlane še nihče od nas ni vedel, kaj bodo prihodnji meseci tega leta 2020 prinesli. In tako sem meseca marca, ko so vpleljali prve preventivne ukrepe v boju proti virusu C-19 sklenila, da bom projekt izpeljala skozi vso leto. 
 
Zaradi ukrepov skozi leto se z večino prijateljicami in prijatelji nisem videla, in mala pozornost, ki sem jo lahko poslala po pošti je bila idealno malo darilce.   
 
 
Pripravila sem si seznam prejemnikov z rojstnimi dnevi in naslovi in nato sem se lotila nabave in dela. 
Tortice sem izdelovala v različnih barv in v dveh varijantah - za odrasle in za mlajše prejemnike :) .
 
 
Velikost same škatlice je bila prilagojena torticam, ki sem jih v ta namen uporabila. 
Roladice Milka Tender in Gorenjka Mini rulade so bile najprimernejše, saj so dovolj mehke, da se v njih lahko vstavi priložena mala svečka. 
Za otroško varjanto pa sem uporabila Kinder Delice.

 
 
Prav tako sem tekst Navodil za Mini tortico prilagodila mlajšim prejemnikov, katerim iz varnostnih razlogov nisem priložila škatlice vžigalic za prižig svečke. Napise sem oblikovala kar v Word-u in barvno natisnila na 250g papir. Mala tortica, ki krasi pokrovček škatlice je izrezana s CotageCutz šablono Cupcake in je pobarvana z Distress Oxide blazinicami Worn lipstick, Vintage photo.
  
 
Za izdelavo škatljic  sem uporabila 300g fotokarton, v velikosti 50cm x 70cm, saj sem iz ene pole dobila več osnov, katere sem si pripravila vnaprej za kakšen mesec ali dva.
 
Dimenzija sestavljene škatlice je 4" x 3 1/2" x 1 1/4" incha in za to potrebujemo osnovo v velikosti 10 3/4" x 6 1/2" incha.
Utrore sem tako naredila po dolžini za širine  1 1/4", 3 1/2", 1 1/4", 3 1/2", 1 1/4"  in po  širini za  širine  1 1/4", 4", 1 1/4" incha.
 
Okence sem izrezala z šablono Romantični okvirji od Najlepši par in na spodnji del z tankim obojestranskim lepilnim trakom nalepila folijo. Z okroglim luknjačem sem še delno izrezala polkrog na sprednjem delu, za lažje odpiranje.
 
Za notranji del - razdelilec potrebujemo osnovo v velikosti 3 7/8" x 5 1/4" incha, utore pa naredimo po samo dolžini za širine  1 3/4", 1", 1", 1 2/4" incha.
 
Ko zalepimo robove in dodamo notranji del - razdelilec dobimo takšno škatljico. 

Mini ruladice sem zavila z papirno čipko in dodala pentljio. Dodala sem še manjšo svečko in škatljico vžigalic, katero sem prelepila z papirjem, da sem prekrila motiv.
Izrezala sem še dodatni kartonček  v barvi škatlice. Ta je v velikosti   3 1/8" x 3 5/8" incha. Dodala sem še en manjši kartonček iz belega papirja na katerega sem odtisnila ozadje z Distress Oxide blazinico Wilted violet. Pri tem sem uporabila eno izmed štampiljk iz seta Ozadje z voščili od Najlepši par.  Dodala sem še večji napis vse najboljše iz seta Vse najboljše 4. Navodila za Mini tortico sem nato nalepila na zadnjo stran tega kartončka, ki sem ga priložila v škatljico. 

Še trakec in pentlja in škatljica z Mini tortico je končana in pripravljena. 
In po tem postopku sem pripravila vse škatljice v različnih barvnih kombinacijah.

Žal nisem uspela vseh tortic fotografirati, a nekaj mi jih je le uspelo :) .
 
Ta teden je bila poslana še zadnja Mini tortica za rojstni dan in uspelo mi je, da jo je prejemnica prejela pravočasno na svoj dan.
 
Odziv vseh prejemnikov je bil presenetljiv in navdušujoč. Presenečenje ob prejemu je bilo veliko, saj so vsi tako tortico po pošti prejeli prvič. Najbolj so bili nad prejeto pošto navdušeni najmlajši prejemniki. Velikokrat sem zraven zahvale prejela še kakšno fotografijo s prižgano svečko in to je samo še potrdilo, da je odločitev, da jih pošljem prijateljem v vseh teh mesecih, pravilna.
 
To leto je  dolgo in polno neprevidljivih dogodkov, težkih trenutkov in polno ukrepov, a se počasi bliža koncu.
 
A na koncu vedno štejejo male stvari, ki nam polepšajo dni.
 
Lep Božič vam želim in veliko malih, čudovitih stvari in nepozabnih trenutkov :). Naj vam male - nepričakovane stvari polepšajo zadnje dni leta. 
 

Svoj izdelek prijavljam na/v:

 Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

2 komentarja:

  1. Uau, kako čudovita ideja in zelo lepa presenečenja v škatlici si pripravila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Če je bil tole projekt leta je tudi tale objava - objava leta. Toliko ljudi si razveselila pa to ne z majhno pozornostjo, ampak z zelo lepo skrbno načrtovanim in izdelanim projektom. Tudi sam prejme, sama sem namreč tudi prejemnica, je radost podaljšal s celo proceduro, ki si jo tudi natančno opisala. Jaz sem vse lepo poslikala in imam tako hkrati v arhivu slik in na svoji polici, pa še v srcu. In ker si tako lepo opisala in prikazala še postopek, verjamem, da bo marsikatera tvojo fenomenalno idejo ponovila. Vsako leto pripravim objavo, kjer pokažem tudi voščilnice prejete za RD in takrat bo prikazana tudi tvoja tortica na mojem blogu. Splačalo se je potruditi.

    OdgovoriIzbriši