9. december 2020

Vijolično voščilo

Tokratna voščilnica je bolj preprosta. Uporabila sem meni malo pozabljeno pozabljeno tehniko z embosirno srajčko. A včasih je tudi preprosto lahko lepo.
Za izrez osnove sem uporabila Okrašene pravokotnike od Najlepši par. To sem embosirala z embosirno srajčko Snowlake trim od Darice. Čez izbočene snežinke sem nato rahlo podrsala z blazinico Delicata Silvery shimmer. Veliko praznično voščilo od Najlepši par sem izrezala iz srebrnega bleščečega papirja in ga nalepila na sredino tokrat vijolične embosirane osnove.
V decemberski izziv na blogu 52CCT lahko prijavimo izdelek, ki ustreza enemu izmed preteklih izzivov tega leta. Na voščilnici sem uporabila vijolično osnovo  in tako ustreza barvnemu izzivu meseca aprila - Add some purple - a little or a lot.
  
I have made a simple card using cutting dies from Najlepši par (Okrašeni pravokotniki, Veliko praznično voščilo) and embossing folder from Darice (Snowflake trim).
 
December challenge on blog 52CCT - Pick a previous 2020 52CCT challenge. I chose April colour challenge - Add some purple - a little or a lot.
 

Svoj izdelek prijavljam na / v:

                                     

Lep predpraznični čas :) 

Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

2 komentarja:

  1. elle est très jolie et si moderne cette carte Mia et j'adore le violet! merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale barva je sicer neobičajna za praznike, je pa zelo pogosto uporabljena pri meni in pri tebi. Se ve, zakaj. Tako lepo glavno voščilo pa si zasluži tudi lepo ozadje.

    OdgovoriIzbriši