11. december 2020

Mini voščilnice 1 - Zimska idila

Tokrat sem naredila mini izvedbo voščilnice Zimska idila, ki sem jo objavila 8.12., a je na koncu je nastal set 5-ih mini voščilnic.

Voščilnice so v velikosti 4" x 4" incha. Uporabila sem Kvadrate s šivi od Najlepši par in Woodland pine trees od Cottage cutz in Sizzix Winter Wonderland #662426 od Tim Holtza. Papir je od Maje design - Vintage frost basics - 22nd of December.
 
Naredila sem še pripadajoč tag iz papirja Vintage frost basic - 17th of December od Maje Design, ter kazalo za knjigo. Za tag sem uporabila šablono Tag z dodatki za knjižno kazalo pa Kazalo s cvetjem od Najlepši par.

Vse robove izrezov sem osenčila z Distress Ink blazinico Blueprint sketch, srnice pa z z Distress Ink Vintage photo.


Svoj izdelek prijavljam na / v:

Lep predpraznični čas :) 

Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

1 komentar:

  1. Tele tvoje smrekice bi pa gledala in gledala. Kamor koli jih postaviš, naredijo tako lepo zimsko idilo, tudi tukaj s srnjadjo. V kompletkih, ki jih tudi jaz obožujem, si pa mojstrica. Lep ustvarjalni vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši