12. december 2020

Mini voščilnice 2 - Polarni medo

Glavna vloga danes pripada malemu polarnemu medvedku iz seta BB (Birdie Brown)  Polar bear pals  od My favorite things. 
 
Tudi ta set mini voščilnic je v velikosti 4" x 4" inch. Uporabila sem šablone od Najlepši par in Cottage cutz (Kvadrati s šivi in Woodland pine trees). Uporabljen papir je od Maje design - Joyous Winterdays - Frost (Joy-942).

 
Tudi k tem mini voščilnicam sem naredila pripadajoč tag iz istega papirja, ter kazalo za knjigo. Za tag sem uporabila šablono Tag z dodatki za knjižno kazalo pa Kazalo s cvetjem od Najlepši par. 
 
Vse robove izrezov sem osenčila z Distress Oxide blazinico Speckled egg.

Decemberski izziv na blogu 52CCT - izdelaj voščilnico, ki ustreza enemu izmed preteklih izzivov tega leta. Na voščilnici sem uporabila polarnega medvedka in tako ustreza tematskemu izzivu meseca septembra - Polar bears pals + Penguins.
 
December challenge on blog 52CCT - Pick a previous 2020 52CCT challenge and today I chose September theme challenge - Polar  pals + Penguins.

Navdušena sem nad temi mini voščilnicami, katere se lahko priložijo k novoletnemu darilu ali pa se klasično pošljejo po pošti. Sama bom te sete podarila, kot malo pozornost in sigurno še bo v prihodnjih dneh kakšen nastal.

Svoj izdelek prijavljam na / v:

            https://1.bp.blogspot.com/-TVM8T5bG--o/X2W5gA-r1vI/AAAAAAAARPk/EmWQiuXb4xs6ogE9rpbqjxTd7hb0P_McQCNcBGAsYHQ/s200/September%2Btheme.png           

Lep predpraznični čas :) 

Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

2 komentarja:

  1. Kako lepo. Tvoj polarni medo, je tako lepo oblečen, da ga prav gotovo ne zebe tam gori. Tudi barve okrog njega so tako tople. Kompletki in male kartice. Tega bi se tudi jaz morala lotiti, ker so res uporabni.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such beautifully soft and pretty cards and tags! Thanks for playing along at 52CCT for December.

    OdgovoriIzbriši