8. december 2020

Zimska idila

Prvi letošnji sneg je skopnel, a pri meni počasi - malo po malo nastajajo prve letošnje voščilnice. Ker živim v bližini gozda, lahko v teh hladnih dneh opazim kakšno srnico ali dve, ki pride poležavat v že odpadlo listje, pogumne pa pridejo včasih tudi do ograje in poiščejo zavetje v okrasnem grmovju. Od tod sem dobila idejo za voščilnico, ki je nastala v teh dneh.

Uporabila sem papir od Maje Design Papir je od Maje design - Joyous Winterdays - Frost, katerega sem malo osenčila z Distress Ink blazinico Blueprint sketch. Uporabila sem šablone od Najlepši par (Okrašeni pravokotniki, Pravokotniki s šivi, Mini prazniki), od Sizzix (#662426, Winter Wonderland od Tim Holtza) in od Cottage Cutz (Woodland pine trees).

Na smrekice sem dodala efekt zmrzali z Pentart Ice crystal, za efekt snega pa sem uporabila Pentart Snow crystal.
 
Na blogu 52CCT v decembru poteka mesečni izziv, kjer lahko prijavimo izdelek, ki ustreza enemu izmed preteklih izzivov tega leta. Ker voščilnica prikazuje zimsko idilo tako ustreza tematskemu izzivu meseca novembra Winter Wonderland. 
 
 
This time I have made a winter card with paper from Maje design - Joyous Winterdays - Frost. I added some Distress Ink Blueprint sketch. I have used cutting dies from Najlepši par (Okrašeni pravokotniki, Pravokotniki s šivi, Mini prazniki), from Sizzix (#662426, Winter Wonderland by Tim Holtz) and from Cottage Cutz (Woodland pine trees). For special efect I have added Pentart Ice crystal on the trees and Snow crystal. 
 
On blog 52CCT  they have one challenge for the month December - Pick a previous 2020 52CCT challenge. I chose Winter wonderland - Theme challenge from November.
 

Svoj izdelek prijavljam na / v:

           

Lep predpraznični čas vam želim :) 

Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

2 komentarja:

  1. če bi tvojo voščilnico postavila na okno pri meni, bi v tem trenutku. ko berem objavo, imela krasno zasneženo ozadje , na katerem pada sneg. Gledati takšno voščilnico ob hkratnem sneženju je neponovljiv trenutek. Tudi kavica,ki jo pijem zraven je boljšega okusa. Se vidi, da si imela pravo inspiracijo, saj je nastala res lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita zimska pravljica je na tvoji voščilnici. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši