18. december 2020

Hrestač - 2 dejanje - Ples snežink

"Friends are like stars, they come and go, but the ones that stay are the ones that glow."          
 Roxy Quiksilver 
 
 
Izdelana mini voščilnica iz prvega dejanja, kjer nas Hrestač pozdravlja,  nas vabi v zasneženo pravljično deželo, kamor je Hrestač odpeljal Maričko (v baletu Klaro). Več o tem delu zgodbe si lahko preberete na blogu ArtMBR.
 
 2. dejanje
 
Za praznični izziv na Magdinem blogu sem želela izdelati malo drugačno voščilnico, ki nas bo v drugem dejanju popeljala v zasneženo pravljično deželo, kjer se v zgodbi odvije Ples snežink. 
 
Ideja je že bila, ampak izvedba te ideje je predstavljala pravi izziv. Kako? je bilo glavno vprašanje. Ideja je bila nekakšna 3D upodobitev plesa snežink. Malo brskanja po netu in preračunavanja je pripeljalo do rešitve. Tunnel card je bila rešitev. Moram priznati, da te 3D voščilnice še nisem  izdelovala, tako da je bila izdelava le-te velik dodaten izziv. 
 
Najprej so sledile priprave in izrezi vsega, kar sem potrebovala za izdelavo voščilnice. Za izdelavo sem uporabila beli 300g fotokarton.
 
Za izreze sem uporabila šablone od Najlepši par - Pravokotnike s šivi - šabloni v merah 10,5×14,8 cm in 7,7×12 cm. Izrezala sem 3 največje pravokotnike. Nato sem obe šabloni združila v enakih odmikih in izrezala še 6 okvirjev. 
 
Pripravila sem si tudi 2 trakova v širini 10,5 cm. Na te sem naredila utore v razmaku 0,5" incha. Delala sem jih izmenjave z ene in druge strani zaradi lepšega in lažjega pregiba. Tako sem izdelala dve zgibanki ali t.i. harmoniki :) .
 
Iz pravokotnikov, ki so nastali in ostali ob izrezu okvirjev sem naredila 1 cm siroke trake. Prav tako sem si iz folije izrezala tanke trakce v širini par milimetrov in dolžine 14 cm.
 
Izrezala sem še smreke z Cottage cutz Woodland pine trees šablono. Snežinke so pa narejene z malim luknjačem.
Uporabljene balerine so podarjeni izrezi narejeni s Marianne design šablono Ballerina 1 -LR0165.

Prvi največji pravokotnik za ozadje sem pobarvala  z Distress Oxide blazinicami Tumbled glass in Blueprint sketch in nato je sledila poskusna postavitev vseh izrezov.
Izreze balerine sem pred podstavitvijo nalepila na trakec iz folije. Da se folija ne bo odlepila sem dodala še drugi izrez in jih zalepila skupaj.
 
 Nato sem izdelovala posamezne scene po korakih.
 
Za ozadje sem na pobarvan pravokotnik nalepila izreze smrek in snežink in nato sem še dodala enega izmed okvirjev. 
Nato sem s pomočjo trakcev iz folije in obojestranskega lepilnega traku na zadnjo stran 3 okvirjev nalepila še snežinke in balerine.
Na zadnji ovir sem pa nalepila samo snežinke. Zaradi večje stabilnosti sem še dodatno zalepila skupaj dva okvirja. Na zadnji sliki so skupaj postavljene vse izdelane scene.
Da sem še malo stabilizirala okvirje posamezne scene sem na zgornji in spodnji strani nalepila še trakce iz papirja. S tem sem prekrila in dodatno še pridrdila trakce iz folije. 
Nato pa sledi lepljenje scen.
Za to sem uporabila dve zgibanki ali harmoniki, ki sem ju prej pripravila. Lepila sem na vsavi drugi zgib. In tako dodajala sceno po sceno.
Ko sem zalepila vse na eni strani, sem se lotila druge strani.
Ko sem zalepila obe strani, dobimo tako voščilnico v obliki zgibanke.
Od spredaj nato postavljena voščilnica - tunnel card izgleda takole - dimenzionalno.
 
Nasvet zame - za drugič:
  - za izdelavo harmonike uporabi manj kot 300g papir :) in 
            - označi si strani pravokotnik okvirjev, ob izrezu.
Zaradi debeline papirja in števila zgibov so stranice voščilnice malce debelejše, zato bom pri naslednjih poskusila uporabit manj gramski papir. 

Voščilnici sem še dodala zastavico z voščilom, katerega sem poudarila z rdečim papirjem v ozadju. Nastopajoče plesalke so dobile še snežno oblekico za katero sem uporabila Pentart Ice crystal pen.
In tako izgleda končana voščilnica.

 
 
Na koncu se je pojavilo še vprašanje, kako zaščititi takšno tunnel card - voščilnico.
V ta namen sem izrezala trak rdečega fotokartona v širini 10,5 cm in v dolžini 15 1/2" incha. Dolžino sem merila v inchih, saj imam v njih tudi ploščo za utore. Utore sem naredila v širinah 3 1/2" - 1 1/4" - 6" - 1 1/4" - 3 1/2" incha.
Tudi za sprednjo stran sem še en pravokotnik pobarvala v istih barvah z Distress Oxide blazinicami. Tega sem prerezala na dve polovici. 
Mehanizem zapiranje deluje tako, da se desna stran zatakne pod levi del odzadja, ki je delno pritrjen. Da papirji ostanejo skupaj a se vseeno še dajo odpreti sem na del, ki se zatakne, nanesla Sailor 2v1  lepilo. To lepilo - ko se posuši - deluje kot odstranjiva nalepka.
Na sprednjo stran sem dodala še Hrestača iz seta Toy soldiers 1 od CraftEmotions, smrekice in snežinke. In tako izgleda od spredaj in od zgoraj, ko vstavimo voščilnico.
Na zadnjo stran sem še nalepila zadnji veliki beli pravokotnik. Nalepila sem tudi mini ježeke s katerimi sem voščilnico pritrdila na rdečo podlago. Tako se lahko tudi odstrani ali pa ne.
 In tako izgleda, ko jo odpremo.
 
 
In še nekaj skupinskih slik za spomin.
 
  
 
Letos žal, zaradi preventivnih ukrepov obisk gledališča in predstave Hrestač odpade. Upam, da si ga bomo lahko ogledali decembra 2021.

Magda, velika - srčen <3 HVALA, da si nas popeljala v pravljični svet skozi svoj praznični izziv. Upam, da ti je voščilnica všeč in da mi je to malo presenečenje uspelo.
 
 
Decemberski izziv na blogu 52CCT - izdelaj voščilnico, ki ustreza enemu izmed preteklih izzivov. Na voščilnici sem uporabila snežinke  in tako ustreza tematskemu izzivu meseca junija - Snowflakes.
 
This time I have made my first ever tunnel card using cutting dies from Najlepši par (Pravokotniki s šivi), Cottage cutz (Woodland pine trees) and Marianne design (Ballerina 1 -LR0165). For snowflakes I have used a snowflake punch.
This month challenge on blog 52CCT - Pick a previous 2020 52CCT challenge. I chose June theme challenge - Snowflakes.
 

Svoj izdelek prijavljam na / v:

           

                             

Lep predpraznični čas :) 

Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

4 komentarji:

  1. Draga Mojca. Ogled tele objave ima eno neprecenljivo dimenzijo, saj sceno držim v roki in ji obračam in gledam pa spet gledam. To je naravnost nekaj 3D čudovitega. In nikoli se ne bom mogla dovolj zahvaliti za tako zelo lepo darilo. Ne samo v moji galeriji ampak, da si to poklonila celo meni. Prav godi mi, da si z mano v tej pravljici. In celo dobro jo poznaš, kar je tudi dodatna sreča. Še bolj pa sem vesela, da si vse tako zelo lepo nazorno opisala, tako, da je potrebnega samo malo pogumna, da se je lotiš. Joj kako so lepe tiste tanke folije, na katerih so pritrjene balerine in snežinke. Tega bi se pa še Čajkovski veselil. Hvala za čudovite občutke in naj te tvoji prstki še naprej tako ubogajo, kajti s svojimi izdelki res znaš osrečiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za ustvarjalni navdih, ki ga je polna tvoja objava.3D učinek je izjemen - kot da sem v dvorani in zrem na oder.
    Hvala, ker si okrasila Veselo hiško in blog 52 CCT, pridi še!
    Želim ti prijetne praznike, Majda DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Splendide creation Mia, j'aime beaucoup, tout en poésie, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo praznično voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️ Naslednjič pridi spet!
    Želim ti veselo, zdravo in ustvarjalno 2021!

    OdgovoriIzbriši