19. december 2020

Mini voščilnice 3 - Skodelica vroče čokolade

Nastal je še en set 5 malih voščilnic v velikosti 4"x4" incha in pripadajočih tagecov z istim motivom. Tokrat sem za glavni motiv uporabila Skodelico - rezalno šablono od Najlepši par. Z šablonami Najlepši par so bili izrezani kvadrati (Kvadrati s šivi) in tageci (Tag z dodatki).
 
Skodelice sem izrezala iz različnih papirjev s malimi pikicami, Za ozadje sem pa uporabila papir Maje Design Vintage Frost basic 19th of December.
 

Za poseben efekt vroče čokolade sem uporabila Tacky Gloss.

Svoj izdelek prijavljam na / v:
 
Lep predpraznični čas :) 
Ho Ho Ho  -  Do prihodnjič :)

1 komentar:

  1. Navdušena sem nad skodelicami, saj se vedno v trgovini ustavim pri poličkah z njimi in jih občudujem. In tele tvoje me spominjajo na kolekcijo dobrih starih Emo kolekcij. Ti jih ponujaš kar v petih odtenkih. Če mi je v tem prazničnem času rdeča všeč, potem dajem prednost tudi tvojim rdečim.Ko zmanjka slastne čokolade in smetane, pa si jo lahko vzameš še na tagecu. Dobra ideja. Ko bom objavila naslednjo iz serije Hrestačev, boš morda ugotovila, da bi en tale kompletek sodil tudi v mojo galerijo. Vabim.

    OdgovoriIzbriši